Quantcast
Browsing all 16 articles
Browse latest View live

O blogu kilka zdań

W ostatnich tygodniach do naszego „górskiego” składu dołączyła Ewa, która na blogu zadebiutowała w relacji z Tatr Słowackich. Ostatnio czułem wielką niemoc twórczą i postanowiłem, że następne relacje...

Tatry Zachodnie, 29.04-4.05 2011, Polana Chochołowska

Na długi weekend majowy wybraliśmy się większą grupą do Doliny Chochołowskiej. Prognoza pogody była fatalna, ale zbyt długo czekaliśmy na ten wyjazd, aby teraz zrezygnować. Dzień 1, piątek 29.04 Po...

IV Wyrypa Beskidzka, 15-17.07.2011

Celem imprezy jest przejście w miarę jak najszybszym czasie trasy, której długość wynosi 100 kilometrów. Ważną sprawą jest to, że podczas marszu nie nocuje się oraz nie robi długich przerw. W tym roku...

Pierwsze via ferraty – Khazad w Dolomitach – 2-7.06.2011

W końcu po dwóch latach wyjazd w Dolomity doszedł do skutku. Autem, które będzie służy także za naszą noclegownię ruszamy w nieznane. Już same drogi poprowadzone w górach robią wrażenie. Na miejsce...

Kaukaskie trekkingi – czerwiec 2011

W dniach 23.05-17.06 wybraliśmy się małą grupką do Gruzji, by poznać bliżej ten niezwykły kraj. Nie sposób tam pojechać i nie być w górach, bowiem Gruzja to kraj, w którym są one wszechobecne. Przy...

Jesienne via ferraty w Górach Łużyckich

Po przeczytaniu relacji z ferrat w górach Łużyckich namawiałem kilka osób na wyjazd w owe miejsce, niestety bezskutecznie. Szczęśliwe, chętny znalazł się i to najbliżej. Do oddalonego około 400km od...

Tatry, wrzesień 2011, Orla Perć

Telmah: We wrześniu 2010 roku, kiedy udało mi się nieco zaznać uroków Orlej Perci, wymarzyłem sobie, aby przejść ten szlak w całości wraz z moim bratem. Wiedziałem, że na pewno byłby zachwycony....

Podsumowanie 2011

Ubiegłoroczne (2011r.) wyjazdy i jednodniowe wyjścia w góry. Tatry: w sumie 9 dni (w tym 3 dni na Słowacji) Beskidy: 9 dni (Wyrypa oraz jednodniówki) Trekkingi na Kaukazie: 5 dni W sumie: 23 dni. Mniej...

Beskidy, Majówka 2012

W tym roku mieliśmy wyjątkowo długi weekend majowy, co wykorzystaliśmy na wypoczynek oraz góry. 29 kwietnia do Bielska przyjechała grupa z Zachodniopomorskiego. Brat Uth wraz z Gosią, phase i Homer....

Podsumowanie 2012

Moja górska aktywność spadła w 2012 roku, przez co spadła i na blogu. Głównym powodem były: kłopoty z kolanami oraz aspekt finansowy. Beskidy: 12 dni Tatry: 3 dni Atlas: 2 dni Razem: 17 dni

Jebel Toubkal, czerwiec 2012, Maroko

Wybierając się w czerwcu do Maroka, planowaliśmy poznać ten kraj z różnych stron. Zaznać gwaru dużych miast, zobaczyć pustynię, wykąpać się w Atlantyku i oczywiście wejść na Jebel Toubkal. Ta relacja...

Beskidzka Wyrypka dwudniowa, 25-26.04.2013

Zimowa Wyrypa Beskidzka nie odbyła się w tym roku, dlatego jak tylko phase zjawił się w Bielsku, postanawiamy sami przemierzyć planowaną trasę tej imprezy. Plus nasze drobne modyfikacje. Wyjeżdżamy w...

Tough Mudder 2013, North London

Jako ambasadorzy „umiarkowanie” zdrowego trybu życia (nie oszukujmy się, piwo i karkówka się należy) czujemy się zobowiązani do dbania o własną kondycję, jak i promowania pewnych form uprawiania...

Tatry, sierpień 2013, Schronisko w Dolinie Roztoki

Piątek, 9.08.2013 Po nieco męczącej podróży na trasie Bielsko-Biała-Zakopane (godzina szczytu, weekend, korki) przyjeżdżamy do Palenicy około 18:00, gdzie zostawiamy samochód i szybko ruszamy do...

2013 i 2014

Rok 2013 skończył się, a ja zapomniałem go podsumować. Ilość dni spędzonych w górach: Beskidy – 9 dni Mała Fatra – 1 dzień Tatry – 4 dni Razem: 14 dni Słabo, średnia niewiele większa niż 1 dzień w...

Podsumowanie 2014

Ilość dni spędzonych w górach: Beskidy – 18 dni (Mały, Śląski, Żywiecki i Sądecki) Tatry – 3 dni Razem: 21 dni   Cele z 2014 roku: Pojechać w góry za granicą. Prawdopodobnie będą to via-ferraty. – nie...